2009年12月21日 星期一

遲來的媽媽.......

13/12小朗先識叫我媽媽.........由於佢屬於遲識講呢D簡單野~因為我好期待佢識叫我......而家等到佢識叫.......令我開心左好幾日^^~由果日到今日為至......我日日都叫小朗叫我好多次.........補番數嘛~~~~事發過程係咁GE:13/12我去學完琴番黎~買左牛柳粒意粉番屋企~咁小朗好想食~我講你要叫媽媽先有得食~佢就叫左媽媽喇~第一次有意思咁叫我~~~~~~~~我遲d會post番佢叫我ge video上黎咖喇

4 則留言:

mariemama 提到...

ha..開針屎lor^^.. 媽媽媽媽!!!

Lon's mami 提到...

RE:hon媽
係又開心又感動呀~因為我真係等左呢一刻好耐~~~~真係好SWEET~差D開心到瞓唔著~到HON B識叫你GE時候~你都會超開心~不過應該唔會好似我咁要等到佢兩歲幾先識叫我Lum

匿名 提到...

哈哈,,,佢又會咁為食ge..alice

Lon's mami 提到...

TO:ALice
為食對小朗黎講係好事黎咖~~~哈哈