2010年1月7日 星期四

新ge一年黎喇~

1/1我地一家3口去旺角整電話先~係旺角去左食金太郎~好抵呀~6折~我同mr5食左好多壽司呀~小朗都幾乖喇~金太郎d位好窄~我地坐係迴轉壽司帶果d位~而家發覺小朗有得食都可以乖乖咁坐一陣自己"不"野食~最好ge就係無扭計~俾我地可以食得開懷d~第一次同小朗係咁迫ge環境食野~通常同佢去食野ge地方都有bb登~等佢坐得舒服d同唔好扭落地下~但今次坐係大人坐ge有椅背圓登都無扭計~大個仔左喇~可能係baba係度ge關係-->>小朗唔敢有咁多曳野喇~我可以唔駛咁勞氣~哈哈~之後去kowloon park~siu lon生日我地都想去咖喇~可惜爸爸要返工~我地到今日先有時間去到.............





1 則留言:

匿名 提到...

唔止小朗玩得開心,,你地都玩得好開心呀^^