2010年3月11日 星期四

2月的事

好耐無update呢度喇~chinese new year過後我都好攰~的唔起心肝寫blog~~~原諒我的懶惰~~~~~不過唔好覺得做full time mom係好輕鬆ge事~做housework已經用左70%energy~~剩下30%去take care精力無限的小朗~好多時都會體力透支~~~我唔會怨~~~只係呻下姐~~~~做左媽咪小小付出又算係咩丫~真係要做左人媽媽先會知有咩辛苦~得著~同擔心!!!

今個chinese new year~都無咩去邊~只係年三十去爺爺女麻女麻度食團年飯(特別要thanks姑媽俾左封大利是俾小朗,令我地黎緊要buy bed...sofa可以用少一舊錢)同初2去左我一個auntie度拜年~~~之後無出去lu~太涷喇!!!題外話:我發現屋企張木床有發霉同霉菌ge跡象~~~可能係之前潮濕ge後果~~~我諗應該唔會買木ge床喇!!!!!!而家去相喇~~~~~~




呢個係近排係麥記換番黎ge多哈a夢~

5 則留言:

mariemama 提到...

我最憎做嘅家務係抺地 >~<
係呢..想問朗朗幾時開始自己'不'飯/粥仔食? 我想開始train hon B, 但佢好似不受控制 @@''

Lon's mami 提到...

hon媽:我最憎ge housework係洗碗~
其實我都係係小朗一歲九月左右先train佢自己食野~我都算遲train咖喇~因為佢一歲九個月前唔係咁中意食野~我諗小朗都係兩歲後先"不"得好左好多~小朗而家都可以自己食左大半碗飯~你而家都可以俾hon b 試下"不"ge~不過唔好太期望佢"不"得好好囉~我諗hon b都仲係細~手仔未必會掌握得好好~不過你都好好丫~咁快train hon b~我就懶喇~咁遲先train小朗~

mariemama 提到...

d人話1歲要識 .. 我都覺得係咪細得濟呢, 咁快要佢自己'不'野食!! 又話1歲要自己揸奶樽飲奶,但 hon B 唔會自己揸law,佢都幾懶, 搞多兩搞唔飲就大鑊~ 我都係家陣食粥時, 俾佢自己食幾啖,之後都係我餵佢食算喇^^

Lon's mami 提到...

hon媽:仲有呀~我諗好多時d bb都無乜耐性係度"不"咁耐咖初頭~如果你係你食飯ge時候俾佢一齊坐同埋"不"飯~我諗會有耐性"不"耐d~hon b有份參與會好d咖~點解我咁講~因為我地食飯ge時侯小朗又食~咁佢先可以自己食大半碗飯~如果淨係佢自己食~食左一陣就走開去玩咖喇!~

Lon's mami 提到...

其實咁就要睇d媽咪要求高唔高喇~~~我都係咁話~我寧願佢肯食好過喇~要我餵都無所謂喇~我聽過有d小朋友去到4歲都仲要人餵~不過大大下要train佢多d囉~如果太依賴我地就辛苦d喇~~~~