2010年6月21日 星期一

認識英文字母&數字

由初頭認識GE 123~小朗無論係邊度見到~都會指住講係咩~有見及此~我係5月尾呢個禮拜~不斷重複咁教佢12345678同埋ABCDEKPO~而家都認得到晒~見到a囝吸收到我教ge野~真係好欣慰!!!由於a囝語言發展比正常age遲緩~我問e生我係咪唔識教呀~e生答我:唔係ge~係小朋友吸收唔到~無論e生係安慰我又好係真話又好~佢ge說話令我無咁介懷係咪自己錯呢~個e生真的很好人~我知道亦有好多人覺得係咪我無教佢講野~所以小朗講得咁差~作為媽媽~見到個囝教極都講唔到又或者唔到~都唔會好受~其實我有好努力教a囝講野~可惜佢都唔係好講到~~~希望a囝返k1後可以有更大ge突破喇~~~

2 則留言:

EvaChan 提到...

你好呀,我係韓媽blog友! 每个小朋友ge進度都吾同,作為媽媽ge你,吾須要太自責,况且你已經盡咗力ma ! 小朗一起咗步,就会突飛猛進囉. 努力呀 ^_^

Lon's mami 提到...

梓塋媽:多謝你GE鼓勵~不過見到A囝GE進度都幾心急又苦惱咖~