2010年7月1日 星期四

有趣事

6月的有趣事

1)6月20幾號左右~小朗識講baba寫寫~mama寫寫~佢很喜歡我地寫字問佢係咩~(如果日後係咁好學就好喇)

2)浴室果架~沐浴露和洗頭水放在地上~小朗次次沖涼都跟我說擺擺~指住地上的東西~再指住個架~(阿仔你好有條理呀~唔知係咪俾我地特訓得多呢)

3)次次踩完單車回家~媽媽未得閒抹抹單車~你就擺擺~再指住擺單車的位置~媽媽說你心急~其實你係咪怕媽媽唔記得做REMIND媽媽呀?

4)儘管你唔係好怕媽媽~但去到街~有d EE請你食野~如果mama覺得你不可以吃or不可以吃太多~你都會拎番d野食俾EE or唔要!!!

2 則留言:

EvaChan 提到...

小朗好有手尾wo,我都要教吓梓瑩tidy up喇,呢个曳豬,d玩具玩到周圍到係,激C >L<

Lon's mami 提到...

梓瑩媽:你訓練下梓瑩就得咖喇~我都係慢慢訓練小朗~令佢覺得變得習慣咁~同埋佢做完d我眼ge中乖野會好中意我讚佢叻叻