2010年8月12日 星期四

去大細孖哥哥屋企玩

10/8
呢一日同呢兩位哥哥同埋EE飲完茶~我就同埋媽媽去佢地屋企喇~介紹下我地點同佢地相識GE先~係上年九月有一次我同a仔去某一間幼稚園報名~我見到呢兩個哥哥同埋佢地ge mama~傾下傾下之後好似係下一次見面就交換左電話~於是我地就間唔中約出黎食飯or飲茶傾下計~真係要多謝大細孖mama次次都唔介意一帶二出黎同我地見面~其實我都會驚呢位mama好辛苦~難得佢話唔緊要~仲次次都應約tim~仲要多謝ee呢日送左一本有得玩又有得貼ge貼紙書呀~不過mama無準備禮物俾兩個哥哥tim~下次mama唔會咁失禮咖喇~

左上圖片:難得ge合照~左一ge係大孖哥哥~中間果個係細孖哥哥~
雖然佢地係孖仔但唔同樣~但係都好可愛呀~大孖哥哥比較豪邁~
小朗摸下佢都唔太中意~走開左...........
之後小朗就摸細孖哥哥~細孖哥哥比較friendly~
小朗點摸佢塊面同隻手~佢都唔介意~
淨係同佢mama講話小朗摸到佢好痕~hahaPosted by Picasa
小朗去到大細孖哥哥屋企超雀躍~佢地ge新居真係好大~同我地屋企真係蚊同牛比呀~
小朗開心到周圍走咁~好開心佢地邀請我地去佢地屋企~雖然小朗同兩個哥哥無乜交流~
唔係好識同人玩~可能要等小朗番左學之後識講多d野先會玩得熟絡d喇~

2 則留言:

EvaChan 提到...

Wa ! 好多玩具呀! 我諗小朗多d同小朋友玩,慢慢就会适應相處

Lon's mami 提到...

其實小朗好中意小朋友玩~只係佢唔識係言語上同小朋友溝通~希望佢返學後係說話上有明顯進步喇~