2010年10月19日 星期二

心情開始好轉了

小朗由19/9開始咳~到今日為止~食左22日西藥~期間好番過一日~之後又咳又有鼻水~到今日仍然有鼻水~無乜咳~我要再觀察下仲有無咳先....仔呀仔~媽咪知你呢輪真係好辛苦喇~希望快D好番晒喇~阿仔~媽咪覺你真係好乖呀~食左咁日藥你都肯乖乖地食~無點扭計唔食~媽咪見你咁乖反而更覺肉赤~有左阿仔令我覺得自己GE生命唔係最緊要~阿仔係第一GE重要位置~我諗我會係愛子如命GE~咳左咁耐~尋日同左阿仔去照肺X-RAY~THANKS GOD~幸好無事~我記得阿仔上年都有咳左個幾月~期間都有去照肺X-RAY~但係上年阿仔超難搞~要我同另一個化驗所職員用力按住阿仔係張床上~用條大GE橡筋帶綁住係床上先照到咋~一年之後GE昨天~話俾D野食佢揸手~佢就乖乖定定地俾人照左喇~大個左真係"爭"好遠咖.......
仲有一樣乖野~我同老公好多時會飲LEMON TEA&綠茶~因為阿仔咳~我地堅決唔俾佢飲~阿仔見我地唔俾佢飲同佢講咳咳唔飲得~佢都好似明白事理~無點扭計話飲~當阿仔見到我地拎野出黎飲GE時候>>阿仔仲會自己講: 咳!!唔飲得~好番飲......
好感動孖仔媽咪打黎問阿仔點......阿仔都有D EE係關心你咖~

2 則留言:

EvaChan 提到...

小朗好明白事理呀!好乖仔!仲叻過我呀,喉嚨痛都仲去食薯片 Z~x 小朗,你要快d好番,吾好令媽媽担心 ^3^

Lon's mami 提到...

EVA:阿仔大個左真係乖左好多~2歲之後乖左好多~2歲之前都幾難搞咖~而家差唔多好番晒喇~