2010年10月25日 星期一

返K1的改變

阿仔返左K1最GE大改變係
1)說話方面:我想大槪返左3個星期K1~講野叻左好多~我講咩佢而家都好快可以跟到講~返學之前跟唔到咁快~同埋講到成句句子>>>>當然如果我同老公講左D唔好GE野佢都可以好快跟住講到~所以要慎言呀~好似我上次話老公白痴~阿仔即刻跟住講到~我同老公講你見到喇~唔係咩都可以講咖~俾阿仔係屋企學到D唔好GE說話出去講真係不得了呀~從呢次起我就收口喇~我唔想阿仔係1個無家教GE小朋友~如果係屋企講開左學左出去同人講連阿仔自己都唔知講咩係唔好咖嘛~仲有阿仔係學校學到D歌仔番黎唱俾我聽~之後仲做埋動作~好得意囉!!!而家係屋企成日講學D野~同學夠~講各位老師請食午餐~各位同學請食午餐~唔該XX老師唔該EE~

2)我問老師阿仔係學校有無禮貌呀~老師話佢好有禮貌~成日唔該老師咁~因為我見佢返左學之後返到黎屋企對我好有禮貌~我幫佢做咩佢都同我講唔該媽咪~連爸爸包野飲野俾我阿仔都會幫我同佢爸爸講唔該~講得仲快過我~

3)我問老師阿仔係學校食飯乖唔乖呀~老師話佢係學校都可以坐定定食野~咁就好喇~係學校都要3餐咖嘛~唔知點解係屋企食野咁坐唔定~唔通MAMI好蝦D~

4)返左學好中意睇學校GE書~一早起床就話要睇書喇~佢好中意寫字~而家可以累積到寫到23個英文字母~我覺得小朋友真係迫唔黎~佢中意GE佢會自己自動自覺去做~好似寫字咁佢都係自己有興趣寫加上我又要教下佢~佢就愈寫愈多喇

5)好搞笑~阿仔學校有外籍男老師~阿仔見到佢會自動轉CHANNEL~同佢講GOOD MORNING GOODBYE~會同佢GIVE ME 5~

6)我上星期聽到老師同我講小朗記得到成班同學D名~我好SUPRISE~原來阿仔D記性都唔錯~

1 則留言:

EvaChan 提到...

嘩! 小朗好犀利呀! 我上星期吾覺意講”痴線”,梓瑩即刻跟我講! 唉,有時口快快,好難改呢 ~!~